Εισήγηση στο σεμινάριο “Επιχειρίν σε περιόδους κρίσης”

Περίληψη ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: ΕΠΙΧΕΙΡEΙΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ – ΕΥΚΑΙΡΙΑ ή ΟΥΤΟΠΙΑ;
Διοργάνωση: Quo Sum Floreo
Διαλέγετε και παίρνετε !

  • Η μαγεία της επιχειρηματικότητας, της δράσης του ελεύθερου επαγγελματία βρίσκεται στην ανακάλυψη και αξιοποίηση των ευκαιριών.
  • Επιχειρηματικότητα δεν είναι η απλή «είσπραξη» χρημάτων από τον πελάτη, γιατί εκείνος ζήτησε κάτι που έχει ανάγκη.
  • Η «μαγκιά» του επιχειρηματία είναι να βρίσκει ανάγκες, να συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες με τις ανάγκες αυτές και να συμβάλλει στην ευημερία του πελάτη.
  • Η κρίση είναι «κρίση» δεν είναι «θάνατος». Η αγορά είναι ακόμη ζωντανή, δεν έχει πεθάνει. Μουδιασμένη είναι και επιφυλακτική. Να μια επιπλέον πρόκληση που κάνει την μαγεία της επιχειρηματικότητας ακόμη πιο έντονη.
  • Η κρίση μπορεί να αξιοποιηθεί από κάποιους ως ευκαιρία και δικαιολογία για να μην κάνουν τίποτα. Με γεια τους με χαρά τους. Θα κερδίσουν την απραξία και θα χάσουν την μαγεία. Όμως τι νόημα έχει μια ζωή χωρίς μαγεία ;
  • Σημασία δεν έχει το γεγονός, δηλαδή η κρίση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο το αντιμετωπίζουμε. Μόνο η θετική αντιμετώπιση δημιουργεί θετικά αποτελέσματα.
  • Η αντιμετώπιση είναι μια τεχνογνωσία που πρέπει να την μάθουμε. Γιαυτό είμαστε εδώ. Μόλις μάθουμε τον τρόπο, τότε όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα.
  • «Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα»… πάρτε λοιπόν τα εργαλεία που θα ακούσετε και χρησιμοποιήστε τα για να γίνεται τέλειοι μάστορας ! Και μην ξεχνάτε πως η λέξη master και μάστορας, είναι συγγενικές γιατί έχουν την ίδια ρίζα.
  • Πάρτε master λοιπόν στην αντιμετώπιση της κρίσης και η αγορά σας περιμένει.
  • Η κρίση είναι εκεί για να προσφέρει ευκαιρίες σε εκείνους που θα την αντιμετωπίσουν ως ευκαιρία. Στους άλλους προσφέρει απογοήτευση και μιζέρια.
  • Υπάρχουν δύο τρόποι για να αντιμετωπίσεις το χυμένο γάλα. Ο ένας είναι να κλαίς από πάνω του θρηνώντας «γιατί να μου τύχει αυτό σε μένα» και ο άλλος είναι να ξαναγεμίσεις την καρδάρα !
  • Τώρα εδώ στην αίθουσα υπάρχει μουσική! Την ακούει κανείς ; όχι . Γιατί? Γιατί δεν έχουμε τον κατάλληλο δέκτη. Έτσι είναι και οι ευκαιρίες μέσα στην κρίση. Δεν φαίνονται και δεν μπορεί κανείς να τις συλλάβει εκτός και αν ανοίξει τον δέκτη και τεντώσει τις κεραίες του.
  • Η κρίση δημιουργεί θύματα. Είναι εκείνοι που δεν «επιχειρούν» αλλά την υφίστανται παθητικά και αρνητικά.

Comments are closed.